ELEKTRİK VE TESİSAT MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR 13 Eylül 2024, 11:00
ELEKTRİK VE TESİSAT MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
İSKENDERUN BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
ELEKTRİK MALZEMESİ ALIM İŞİ mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN |
: |
2024/1077329 |
1-İdarenin |
||
a) Adı |
: |
İSKENDERUN BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi |
: |
Yenişehir Mah. M.F. Çakmak Cad. No:11 K:5 İSKENDERUN/HATAY |
c) Telefon ve faks numarası |
: |
3266134990 - 3266141676 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası |
: |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı |
: |
ELEKTRİK MALZEMESİ ALIM İŞİ |
b) Niteliği, türü ve miktarı |
: |
200 KALEM ELEKTRİK MALZEMESİ ALIM İŞİ |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer |
: |
İSKENDERUN BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ DEPOSU |
ç) Süresi/teslim tarihi |
: |
Ürün teslim süresi 30 ( otuz ) takvim günü olup malzemelerin tamamı en fazla 3 parti olacak şekilde teslim edilecektir. İstenilen Sertifika, Uygunluk raporları vb. gibi evraklar teslim sırasında idareye ibraz edilecektir. Teslim sırasında ürünün bozuk, kırık ve kullanılmayacak olan herhangi bir parçası tespit edildiği anda en az 10 (on) gün içerisinde yenisi ile ücretsiz olarak yüklenici tarafından değiştirilecektir. Teslim sırasında kargo, nakliye vb ücretler yüklenici tarafından karşılanacaktır. Ürün teslimi hafta içi mesai saatleri içerisinde olacak, kabul işlemleri için firma yetkilisi olarak en az 1 (bir) kişi, ürün indirme ve taşıma için yeteri kadar personel yüklenici tarafından temin edilecektir. Ürünler idare ambarına teslim edilmeden önce, idare tarafından belirlenen yetkililerce kontrol edilerek, uygun olduğu takdirde teslim alınacaktır. |
d) İşe başlama tarihi |
: |
sözleşmenin imzalanmasını müteakip 1 bir iş günü içerisinde |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati |
: |
13.09.2024 - 11:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) |
: |
İSKENDERUN BELEDİYESİ BRİFİNG SALONU KAT:3 ( YENİŞEHİR MAHALLESİ M. FEVZİ ÇAKMAK CAD. NO:11 İSKENDERUN / HATAY ) |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İHALE SONUCU BİLDİRİMİ
ELEKTRİK MALZEMESİ ALIMI İŞİ (FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ) (İHALE KAYIT NUMARASI: 2024/1077329) FMB HIRDAVAT MAK. ELEKTRİK İNŞ. YEDEK PARÇA TAAH. TİC. VE SAN. LTD. ŞTİ. PENDİK / İSTANBUL İLE SÖZLEŞME İMZALANMIŞTIR.
İhale Tarihi ve Saati | 13 Eylül 2024, 11:00 |
İlgili Birim / Müdürlük | İSKENDERUN BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
İhale Durumu | Sonuçlandı |
Son Müracaat Tarihi | 13 Eylül 2024, 11:00 |
DIĞER İHALELER
-
KAMERA SİSTEMLERİ MALZEME ALIMI İŞİ
13 Eylül 2024, 11:00 -
AKARYAKIT ALIMI İŞİ 12.12.2024
13 Eylül 2024, 11:00 -
AKARYAKIT SATIN ALINACAKTIR 03.01.2025
13 Eylül 2024, 11:00 -
SEECO PROJESİ (SEBZE VE MEYVE KURUTMA TESİSİ BİNASI TADİLAT İŞİ)
13 Eylül 2024, 11:00 -
SEECO PROJESİ (SEBZE VE MEYVE KURUTMA TESİSİ MAL ALIM İŞİ)
13 Eylül 2024, 11:00 -
Türkiye’deki Mülteciler ve Ev Sahibi Topluluklar Arasında Sosyal Girişimcilik, Güçlendirme ve Uyum Projesi (SEECO)
13 Eylül 2024, 11:00 -
FEYEZAN KANALI KENARI İSTİNAT DUVARI YAPIM İŞİ
13 Eylül 2024, 11:00 -
AKÇAY KÖPRÜLÜ KAVŞAK BAKIM ONARIM YAPIM İŞI
13 Eylül 2024, 11:00 -
YEDEK PARÇA VE MALZEME MAL ALIM İŞİ
13 Eylül 2024, 11:00 -
MUHTELİF CADDE VE SOKAKLARDA KALDIRIM KAROSU YAPIM İŞİ 01.11.2024
13 Eylül 2024, 11:00