GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR 02 Aralık 2022,
GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
İSKENDERUN BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
SOĞUK İÇECEK ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN |
: |
2022/1313325 |
1-İdarenin |
||
a) Adı |
: |
İSKENDERUN BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi |
: |
Yenişehir Mah. M.Çakmak Cad. No:11 K:4 31200 İSKENDERUN/HATAY |
c) Telefon ve faks numarası |
: |
3266134990 - 3266141676 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası |
: |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı |
: |
SOĞUK İÇECEK ALIMI |
b) Niteliği, türü ve miktarı |
: |
9 KALEM SOĞUK İÇECEK ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer |
: |
Destek Hizmetleri Müdürlüğünün belirteceği tesislere |
ç) Süresi/teslim tarihi |
: |
İşin Süresi 345 takvim günü ( 31.12.2023 tarihine kadar ) olup Sözleşme imzalandıktan sonra; Ürün talebi, yüklenici firmanın Belediyemize bildireceği eposta adresine veya fax numarasına Destek hizmetleri Müdürlüğünün resmi mail adresinden veya fax numarasından gönderilecektir. Yüklenici gelen ürün taleplerini 4 iş günü (96 saat) içinde idareye teslim edecektir. Sipariş edilen ürünler zamanında teslim edilmediği takdirde gecikme cezası uygulanacaktır. |
d) İşe başlama tarihi |
: |
Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 1 iş günü içinde |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati |
: |
27.12.2022 - 11:30 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) |
: |
İSKENDERUN BELEDİYESİ 3. KAT BRİFİNG SALONU ( YENİŞEHİR MAHALLESİ M. FEVZİ ÇAKMAK CADDESİ NO:11 KAT:3 İSKENDERUN / HATAY ) |
- İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1.İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2.Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
1 adet Kola ( 330 m’lik Teneke Kutu) , 1 adet Sade Soda ( 200 ml’lik Cam Şişe) , 1 adet Meyveli Soda (200 ml’lik Cam Şişe) , 1 adet Sade Gazoz ( 330 ml’lik Teneke Kutu) , 1 adet Meyveli Gazoz ( 330 ml’lik Teneke Kutu) , 1 adet Meyve Suyu ( 330 ml’lik Teneke Kutu) , 1 adet Küçük Su ( 0,50 Lt’lik Pet Şişe) , 1 adet Soğuk Çay ( 330 ml’lik Teneke Kutu) 1 adet Büyük Su ( 1,5 lt lik pet şişe ) |
Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İhale Tarihi ve Saati | 02 Aralık 2022, |
İlgili Birim / Müdürlük | İSKENDERUN BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
İhale Durumu | Sonuçlanmadı |
Son Müracaat Tarihi | 27 Aralık 2022, 11:30 |
İHALE DÖKÜMANI
|
DIĞER İHALELER
-
KAMERA SİSTEMLERİ MALZEME ALIMI İŞİ
02 Aralık 2022, -
AKARYAKIT ALIMI İŞİ 12.12.2024
02 Aralık 2022, -
AKARYAKIT SATIN ALINACAKTIR 03.01.2025
02 Aralık 2022, -
SEECO PROJESİ (SEBZE VE MEYVE KURUTMA TESİSİ BİNASI TADİLAT İŞİ)
02 Aralık 2022, -
SEECO PROJESİ (SEBZE VE MEYVE KURUTMA TESİSİ MAL ALIM İŞİ)
02 Aralık 2022, -
Türkiye’deki Mülteciler ve Ev Sahibi Topluluklar Arasında Sosyal Girişimcilik, Güçlendirme ve Uyum Projesi (SEECO)
02 Aralık 2022, -
FEYEZAN KANALI KENARI İSTİNAT DUVARI YAPIM İŞİ
02 Aralık 2022, -
AKÇAY KÖPRÜLÜ KAVŞAK BAKIM ONARIM YAPIM İŞI
02 Aralık 2022, -
YEDEK PARÇA VE MALZEME MAL ALIM İŞİ
02 Aralık 2022, -
MUHTELİF CADDE VE SOKAKLARDA KALDIRIM KAROSU YAPIM İŞİ 01.11.2024
02 Aralık 2022,